skolavslutningsoutfit?


ja satte pricis ihop det jag skulle vilja ha tills på skolavslutningen.Men jag har inte hunnit köpa det ännu men ska försöka göra det nu i helgen.Klänningen är väldigt fin och riktigt fin sommar klänning.Men jag har inte bestämmt mig än angående färgen,men får se hur det blir.Antingen vit,rosa lr gul.Jag får helt enkelt kolla vad jag passar bäst i. ÅÅ och jag hoppas verkligen att skorna är bra och sitter bra för ida hade prövat dom och på henne så satt dom inte så bra..;(.Men jag får hoppas att dom sitter bra på mig iaf,för alla fötter är ju oliKA,HEH.Nej nu ska jag ta en ducsh.Skriver kanske senare..hejdå

Kommentarer
Postat av: e och s

vilken affär är klänningen ifrån :)

2010-05-21 @ 18:55:50
URL: http://humorhornan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0