bästa vän

ska börja med att säga GRATTIS till min älskade bästa vän IDA!. Grattis på din femton årsdag älskling. Nu är du äntligen 15 år. Jag älskar dej grymt mkt, du är en så fin och äkta vän. En som som alla vill ha och jag har tur som hittade dig. vilket jag är jätte glad över. Vi har varit med om så mycket på så kort tid. vi har hunnit vara utomlands med varandra upplevt jätte mycket roliga saker med varandra och vi har alltid roligt. Dessa bilder visar äkta vänskap och kärlek och lycka. Allt det ger du mig. ÄLSKAR dig ida,hoppas du får en kick ass dag!!<3 som inkluderar mig,hihi. PUUSSS


Kommentarer
Postat av: ida,

Aaaaw asso gumman då !

Jag älskar dig så jävla mycket kan jag säga !

Va skulle jag göra utan dej ! Du är så fin !

Jag blir tårögd ! <3



PUSS

2010-11-02 @ 00:24:14
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0