-.-

hej hej sitter nu och kollar igenom matten. vi har nämligen prov på fredag så jag kollar igenom lite. ÅÅ idag efter ridningen fick jag stå och vänta på bussen i fucking 30 MINUTER. Det är ju svinkallt ute oxå så det gjorde inte saken bättre. Sen när jag välkommit på bussen så satt jag inne i värmen i högst 5 min sen var det bara att vänta på nästa buss i en kvart -.-. ÅÅ så sur jag var tog typ ass långt tid att kommahem-.-. DEt blev inte bättre av att den nya gruppen jag började i sög. Så jävla tråkigt var det,hah känner att jag bara klagar men det var ingen bra dag idag. Liksom den nya gruppenvar jätte trevliga och välkommnande men det känndes som att det var en lägre nivå. Både och och en som ocå fick byta till måndagar tyckte det. Vi gjorde nämligen working ekvations  och när vi gjorde det gjorde vi det mesta i galopp men dom gjorde i trav och skritt -.- Aja nog med det.Hej då. JUste kanelbullens dag idag,ska gå och äta en bulle nu.Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0